keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Mitäs menit kehuskelemaan..

Heti se kostautuu kun menee kehumaan et saa yönsä nukuttua rauhassa ja jopa ilman vessareissuja. Viime yönä en ookaan sit juuri nukkunut. On ollut kipuja ja ahdistusta, puristusta ja nipistystä ihan jokaisessa mahdollisessa paikassa. Lisäksi neiti päätti jumppailla jonkun sukkapuikon kanssa mun sisällä melkeenpä taukoamatta klo 24-05 välisen ajan. Sit ku viimein sain nukahdettua viiden jälkeen, kömpi esikoinen mun viereen 5.30 ku oli nähnyt pahaa unta. Sit siinä sain aikani sitä suostutella takas nukkumaan ku se ois jo halunnu nousta ylös.. Hain sit panadolia tässä kohtaa ja sen voimalla sain taas unen päästä kiinni, mutta tunnin ehdin nukkua ennen ku kello soi.. Ei enää yhtään tällaista yötä mulle kiitos. Mä arvostan mun yöunia niin paljon, mut pakko kai niistä on oppia jo pikkuhiljaa luopumaan osittain :( Ei voi muuta sano kun onneks olen ottanut varaslähdön äitiyslomaan ja sain sit pari tuntii ladattua esikoisen eskaripäivän aikana.. Huoh..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti