maanantai 10. syyskuuta 2012

itkublogiko?

Bellyn blogitekstiä tältä päivältä lukiessani tajusin jotain. Kopioin tähän suoraan kommentin jonka jätin hänen blogiinsa.

"Pistipäs miettimään omien kirjoituksieni sisältöä :D Blogini ei varsinaisesti ole blogi äitinä tai raskaana olosta, mutta valitusta, itkua ja hampaiden kiristystä löytyy varmasti enemmän kuin mistään muualta. Toisaalta uskon, että osa blogiani lukevista lukevat sitä juuri sen vuoksi että huomaavat, että ainaki jollain menee huonommin kuin heillä itsellään, joten ihan täyttä pettymystä en voisi senkään vuoksi toimittaa. Mutta voisin, ehkä pyrkiä kirjoittamaan välillä myös niistä asioista jotka elämässäni ovat hyvin :) Kiitos muistutuksesta!"

Minullahan on kuitenkin maailman ihanin 6-vuotias. Minä OLEN raskaana. Minulla on katto pään päällä (vaikka uusi koti onkin ollut haaveissa jo pitkään). Olen terve, ainakin fyysisesti. Minulla on aikaa olla äiti ja halua kasvattaa lapseni itse. Haluan olla paras mahdollinen äiti lapsilleni. Ei lapsetkaan aina enkeleitä ole, mutta päivääkään en vaihtaisi. 

Parisuhteeni ja yleensäkin suhde mieheeni on vaikea ja siinä ei tällä hetkellä ole kehumista. Meillä on kuitenkin ollut hyvät hetkemme, joiden voimalla vielä ainakin jaksan yrittää eteenpäin. Meillä on vielä pieni toivonkipinä. Meillä on apua käden ulottuvilla.

Kaikki järjestyy.

Aurinkoista maanantaita kaikille!

5 kommenttia:

  1. Blogissani on sinulle tunnustus :) Toivottavasti kaikki on hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Kaikissa blogeissa saa olla itkua minun mielestä. Se kuuluu elämään. Minulla on myös sinulle tunnustus blogissani.

    VastaaPoista
  3. Sinulla on myös tuo roskapostirobotti juttu, joka tekee kommentoinnista tosi hankalaa. Otathan sen pois jos mahdollista? =)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä kans saa blogissakin sanoa juuri sen miltä tuntuu. Itseäsi vartenhan sä tätä kuitenkin kirjoitat, eikö? :) Aurinkoista vkoa sulle myös !

    VastaaPoista